Kategorie

Darmowa dostawa
od 400 zł

Regulamin


Każdy klient jest zobowiązany do zapoznania się z treścią niniejszego regulaminu
oraz jest każdorazowo związany jego postanowieniami z chwilą dokonywania zamówienia.


ZAMÓWIENIA

Zamówienia w naszym sklepie są przyjmowane i przetwarzane przez 24h/dobę.
Zamówienia składać mogą osoby prywatne, firmy oraz instytucje.

Aby uniknąć każdorazowego wypełniania formularza zamówienia należy dokonać rejestracji.

REJESTRACJA

Rejestracja w sklepie nie jest wymagana, jednak aby uniknąć wpisywania swoich danych i mieć dostęp do historii swoich zamówień należy dokonać rejestracji poprzez kliknięcie w link "Moje konto" znajdujący się po lewej stronie górnego niebieskiego paska nawigacyjnego. Dalej należy kliknąć w link "Zarejestruj się"i wypełnić formularz.


SPOSOBY PŁATNOŚCI I DOSTAWY

Za zamówiony towar można zapłacić dokonując przedpłaty na konto firmy lub płacąc przy odbiorze dostawcy albo osobiście w siedzibie firmy.
Koszty dostawy są wyliczane automatycznie na podstawie wagi zamówionego towaru. W zależności też od wagi towaru i jego gabarytów Klient ma możliwość wyboru pomiędzy dostawą przez Pocztę Polską przesyłką Priorytetową lub przez firmę kurierską UPS. Możliwy jest oczywiście też odbiór osobisty w siedzibie firmy w Końskich.
Zamówienia towaru o wartości powyżej 400 zł dokonywane przez klientów detalicznych jest premiowane darmowym transportem. Premia ta dotyczy TYLKO i WYŁĄCZNIE zamówień dokonanych przez klientów detalicznych z wykorzystaniem koszyka na stronie internetowej sklepu.

KOSZTY DOSTAWY

Koszty dostawy są wyliczane w koszyku automatycznie w/g wagi i gabarytów zamówienia na podstawie poniższej tabeli:

Poczta Polska - list priorytetowy - drobny towar do wysokości 20mm i wagi 350g
  przedpłata na konto             3,50

Poczta Polska - list polecony priorytetowy - drobny towar do wysokości 20mm i wagi 350g
  przedpłata na konto             6

Poczta Polska - Paczka24 - towar o wymiarach do: 25 x 20 x 10 cm
  przedpłata na konto           10
  płatność przy odbiorze       14

Poczta Polska - Paczka24 - towar o wymiarach do: 60 x 50 x 40 cm
  przedpłata na konto           13
  płatność przy odbiorze       17

Kurier FedEx
 
przedpłata na konto           15
 
płatność przy odbiorze       19

PRZEDPŁATY

Przedpłat przelewem tradycyjnym należy dokonywać na konto bankowe PKO BP wypełniając pola przelewu w następujący sposób:

                                     właściciel konta:    PHU
                                     numer konta:    10 1020 2629 0000 9002 0343 7266
                                     w tytule przelewu należy wpisać numer zamówienia

Numer zamówienia można znaleźć w e-mail'u z treścią zamówienia lub po zalogowaniu na koncie użytkownika w panelu administracyjnym sklepu.

DOSTĘPNOŚĆ TOWARU

Sklep internetowy zmrock.pl udostępnia informację o dostępności towaru w postaci ikonek na liście pełnej produktów oraz na karcie produktu:

wysyłka w 24 h  - realizacja wysyłki w ciągu 24 godzin
wysyłka w ciągu 48 h  - realizacja wysyłki w ciągu 2-3 dni roboczych
brak towaru - chwilowy brak towaru

W wyjątkowych sytuacjach termin wysyłki może ulec zmianie, o czym Klient zostanie natychmiast poinformowany.

Dostępności prezentowane na stronie sklepu są aktualizowane kilka razy dziennie.


WYSYŁKA i DOSTAWA

Wysyłki towarów realizowane są w dni robocze około godziny 14.
Zamówienia złożone po tej godzinie realizowane są następnego dnia roboczego.

Wysyłki realizowane przez Pocztę Polską są wysyłane jako priorytetowe i w zdecydowanej większości dochodzą do klienta w ciągu 2 dni, często na drugi dzień roboczy od wysyłki. Jednak nie jest to termin gwarantowany i w szczególnych przypadkach przesyłka może iść dłużej za co sklep ZMROCK nie ponosi odpowiedzialności.

Wysyłki realizowane przez firmę kurierską FedEx doręczane są na drugi dzień roboczy od nadania.

UWAGA!!! Prosimy o sprawdzanie zawartości paczki przy kurierze!

GWARANCJE

Wszystkie produkty (poza tymi z działu WYPRZEDAŻ) oferowane przez Sklep Internetowy ZMROCK są fabrycznie nowe i wolne od wad fizycznych i prawnych oraz są objęte gwarancją producenta lub dystrybutora. Produkty w dziale WYPRZEDAŻ mogą posiadać wady ujęte w opisie produktu.
W przypadku wystąpienia roszczenia gwarancyjnego należy skontaktować się z firmą PHU w Końskich. Następnie będzie konieczne dostarczenie reklamowanego produktu do siedziby firmy PHU, wraz z oryginalnym dowodem zakupu t.j fakturą VAT lub paragonem. Podstawą wszczęcia procedury gwarancyjnej jest opis zastrzeżeń wobec produktu. W przypadku nieuzasadnionego roszczenia gwarancyjnego koszty transportu pokrywa Klient.

REKLAMACJE

Reklamacja jest uwzględniania w przypadku pojawienia się różnic pomiędzy zamówieniem, a zawartością przesyłki.
Jeśli opakowanie przesyłki jest uszkodzone, należy w obecności pracownika firmy kurierskiej sporządzić protokół szkody nie przyjmując towaru.
Przyjęcie towaru przez odbiorcę oznacza brak zastrzeżeń co do przesyłki.
W przypadku reklamacji należy skontaktować się z firmą PHU w Końskich. Następnie będzie konieczne dostarczenie reklamowanego produktu na własny koszt do siedziby firmy PHU, wraz z oryginalnym dowodem zakupu t.j fakturą VAT lub paragonem. Podstawą wszczęcia procedury reklamacyjnej jest opis zastrzeżeń wobec produktu. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji koszty transportu pokrywa Klient.
Przesyłki wysłane do firmy PHU "za pobraniem" nie będą odbierane.

ZWROTY

Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku „O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny” Klient ma prawo dokonać zwrotu w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki bez podania przyczyn. W takim przypadku należy wysłać towar w nienaruszonym stanie, w oryginalnym nieuszkodzonym opakowaniu, z dołączonymi dokumentami:
- gwarancją
- oryginalnym dowodem zakupu (fakturą VAT lub paragonem)
- własnoręcznie podpisanym pismem-oświadczeniem dotyczącym zwrotu, z numerem konta, na które PHU ma zwrócić pieniądze.
W tym przypadku koszty przesyłki pokrywa Klient (PROTRACK zwraca jedynie kwotę wartości towaru). W przypadku niezgodności otrzymanego towaru z umową prosimy o kontakt e-mailem lub telefonicznie, aby uzgodnić szczegóły zwrotu.

Jeśli na zamówiony towar została wystawiona faktura VAT, przed zwrotem pieniędzy musimy wystawić fakturę korygującą. Dopiero po podpisaniu i otrzymaniu jej od Klienta możemy przelać zwrot pieniędzy.

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

Klient składając zamówienie wyraża zgodę na przetwarzanie danych na potrzeby realizacji zamówienia. Zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U nr 133 poz. 883) informujemy, że podane przez Państwa dane osobowe są objęte ochroną przed dostępem osób nieuprawnionych. Szanujemy prywatność klientów i nie udostępniamy tych danych nikomu poza firmą dostarczającą konkretną przesyłkę. Zarejestrowany klient ma dostęp do swoich danych przez panel użytkownika i może te dane zmieniać i usuwać. Użytkownicy, którzy zapisali się na NEWSLETTER mogą w każdym momencie z niego zrezygnować.

INFORMACJE KOŃCOWE

- PHU zastrzega sobie prawo do zmian cen produktów, wprowadzania nowych i wycofywania produktów z oferty.
- Informacje i materiały zawarte na stronie sklepu ZMROCK nie mogą być wykorzystywane bez zgody firmy PHU.
- Mimo dołożenia wszelkich starań nie gwarantujemy, że publikowane dane techniczne nie zawierają uchybień lub błędów, które nie mogą jednak    być podstawą do roszczeń.
- PHU nie bierze odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z umyślnych ingerencji w serwis osób trzecich.
- "Przedstawiona oferta w sklepie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, jest jedynie zaproszeniem do rozpoczęcia rokowań (zgodnie z art. 71 k.c.). Zastrzegamy sobie prawo do niezrealizowania zamówień z ważnych powodów ekonomicznych.
- We wszystkich przypadkach nie wymienionych w powyższym regulaminie mają zastosowanie przepisy "Ustawy O Ochronie Niektórych Praw Konsumentów" i "Kodeksu Cywilnego".

Życzymy udanych zakupów!